"If you want the answer—ask the question."
Hoe laat ben je open?
We zijn open van woensdag tot en met zaterdag vanaf 18:00 in de zomer (juli tm september) en vrijdag en zaterdag de rest van het jaar. Op dit moment gaan al onze gasten tegelijk aan tafel om 18:30. Op deze manier vertellen we onze verhalen en uitleg gezamenlijk en serveren we tegelijk ook aan het hele restaurant. Dit zorgt voor een prettigere, rustigere en gezamenlijke culinaire reis ervaring voor onze gasten. Hoe kan ik reserveren?
Onze voorkeur gaat uit naar online reserveren. Dit kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Daar worden ook de beschikbare tijden getoond. Voor grotere groepen kan je ons mailen of een WhatsApp bericht sturen. Onze voorkeur gaat uit naar WhatsApp berichten. Verwacht een reactie binnen 24 uur op werkdagen. Telefonisch zijn we bijna nooit in staat op te nemen, dit ivm onze werkvoorbereidingen of het werk van Menno met Body en Brein. Daarom makkelijker een bericht te sturen. Is er een dresscode?
De enige dresscode die we hebben is dat we geen eten serveren aan chagrijnige mensen. Draag daarom je mooiste glimlach. Tot hoe laat duurt het programma?
We serveren een avondvullend programma, waarbij de laatste gang (van de 5 gangen) rond 21:00 geserveerd wordt. Kan ik met een groep komen eten?
Ja, we ontvangen ook groepen. Tot 8 personen kun je online reserveren. Kom je met een grotere groep (tot 32 personen), bel of Whatsapp ons dan om de reservering te bespreken. Doe je ook catering voor grote groepen?
Voor grote groepen verzorgt LvY Indonesia ook catering op locatie. Bel ons om de mogelijkheden te bespreken. Kan ik alleen komen eten?
Ja, alleen ben je ook welkom. Je kan ervoor kiezen om alleen te eten of aan een tafel met andere mensen indien er plek is en deze mensen dit ook willen. Kan ik het hele restaurant boeken?
Ja, dat kan, indien we niet al volzitten. Stuur een mail naar [email protected] of stuur een WhatsApp bericht naar 0614401898 Welke keuken serveer je?
Wij serveren niet alleen een bepaald gedeelte van de Indonesische keuken, zoals bijvoorbeeld alleen de Javaanse keuken. Wij serveren gerechten door heel Indonesie, vandaar dat we ook zeggen een Culinaire reis door Indonesie zonder daarvoor te hoeven vliegen. Kan ik iets doen als bij het reserveringssysteem staat dat jullie vol zijn?
We zouden je aanraden altijd ons te bellen of een whatsapp bericht te sturen. Soms hebben we een uitval die nog niet verwerkt is in het systeem of kunnen we iets creatiefs verzinnen. We kunnen je dan ook op onze dagelijkse wachtlijst zetten voor als iemand uitvalt. Kunnen mijn kinderen ook meekomen?
Jullie kinderen zijn van harte welkom. We hebben kinderen van alle leeftijden in ons restaurant gehad van ouders die voor het eerst weer uit eten gaan sinds de geboorte met hun net geboren baby tot kinderen in de 50 met hun ouders in de 80. Neem de volgende informatie mee als je de beslissing neemt of wij een goede keuze zijn. Wij hebben niet een ander menu speciaal voor kinderen (dit is dus voor jonge kinderen, niet de kinderen van 50 jaar jong). Wat speciaal kan is dat afhankelijk van hoe en wat je kinderen gewend zijn kunnen je kinderen alle gangen meedoen of 1 of bijvoorbeeld gang 1,3 en 5. Soms maakt Anneke speciaal iets voor je kinderen, dit is echter afhankelijk hoe druk we het hebben in combinatie met ons personeel. Mocht je twijfelen, kan je anders bellen. |
Wat zijn de mogelijkheden?
Voor het nieuwe menu is er maar 1 mogelijkheid, namelijk het 5 gangen verrassingsmenu. Er is maar 1 mogelijkheid qua tijd om te reserveren, namelijk 18:00 en 18:15, dit ivm. dat al onze gasten tegelijk beginnen om 18:30. Wat kunnen we eten?
LvY Indonesia serveert elke drie maanden een ander verrassingsmenu. Hier zit altijd een thema en een persoonlijk verhaal achter van chef en eigenares Anneke. Ik heb speciale wensen, allergieën, etc. Kan ik bij jou eten?
We serveren geen varkensvlees en kunnen ons menu aanpassen of dat is al aangepast voor de volgende eetstijlen:
Dus minimaal 1 dag vantevoren. Anders kan het dat bepaalde gangen niet gegeten kunnen worden. Op dit moment vanwege het gebrek aan horecapersoneel kunnen we niet elke dag garanderen dat we ons eten kunnen aanpassen voor veganisten en glutenvrij, wel voor vegetarisch eten. Als je veganist bent of glutenvrij eet, kan je beter ons bellen om het te bespreken. Wat voor ingrediënten gebruik je?
We gebruiken zoveel mogelijk lokale ingrediënten, waar mogelijk biologisch. Aangezien we een Indonesisch restaurant zijn, kan niet alles lokaal zijn. Daarnaast maken we alles vers, zoals onze bumbu, kruidenmengsels, etc. Mag mijn hond mee?
Op dit moment in Our Home restaurant zijn honden toegestaan, als je vragen hebt, bel ons voor de mogelijkheden. Kan ik binnen lopen voor een tafel of later op de avond eten?
Overdag kan je bij ons binnen lopen om te vragen of een tafel beschikbaar hebben. Als je na 18:30 bij ons binnenloopt moeten we je helaas teleurstellen. Want zelfs als er plek is, kunnen we je niet aannemen omdat we dan al met ons Culinaire reisprogramma zijn begonnen. We willen namelijk niet de reis voor onze gasten verstoren. Het is dus ook niet mogelijk later op de avond pas te beginnen met het dineren bij ons. Ik kan op het laatst niet komen vanwege omstandigheden, hoe kan ik het beste afzeggen?
Onverwachte omstandigheden kunnen gebeuren, dit hebben we niet altijd in de hand. We hebben wel in de hand hoe je ermee omgaat. Het is wel zo als je niet binnen 48 uur hebt afgezegd dat we niet je aanbetaling kunnen teruggeven. Dit omdat Anneke al 2 dagen bezig is om je eten voor te bereiden. Beste manier is om ons te bellen, dan kunnen we proberen je plek aan iemand te kunnen geven van de wachtlijst. Is het eten heet/pittig?
Nee, Anneke zorgt ervoor dat iedereen het kan eten. Voor de mensen die van pittig eten houden, kan Anneke het pittig maken. Wanneer zijn jullie dicht/met vakantie?
Net als andere mensen zijn wij ook dol op het nemen van vakanties. Dit zijn voor 2024 tot nu toe ons geplande vakantie's: 7 januari tm 14 maart Vanaf 24 november tot en met 19 december (ivm bevalling nieuwste LvY Indonesia familielid) Vanaf 5 januari 2025 (tijd onbekend) Waarom zijn jullie buiten de zomer maar 2 dagen open?
Met uitzondering van de zomer zijn we meer 2 dagen open. Vanwege tekort aan personeel zijn we een restaurant die werken met ons gezin en daarom kunnen we op dit moment maar 2 dagen per week open. Het moment dat we meer personeel hebben gaan we terug naar woensdag-zaterdag |